For kunder søker vi nå etter dyktige og erfarne folk innen lønnsområdet. Vi ser etter deg som synes lønnsområdet er et spennende fagfelt, liker å holde deg faglig oppdatert og som tar ansvar og leverer i henhold til frister og krav.
Det er viktig at man kan tiltre relativt raskt, senest i desember.
Arbeidsoppgaver:
- være kontaktpunkt for alle lønnshenvendelser internt og eksternt
- fagansvarlig for lønnsområdet
- lønnskjøring
- sikre riktige lønnsdata ved uttrekk og kontroller, samt avsetninger mot regnskap og refusjoner fra NAV
- sikre oppdaterte og riktige personalopplysninger, masterdata
- analysere HR data og utarbeide relevante rapporter og kontroller
- støtte til regnskapsavdelingen ved årsavslutning
Kvalifikasjoner:
- min. 10 års lønnserfaring med svært god kjennskap til relevante lover og regler
- gjerne noen års utdannelse innen økonomi/regnskap/lønn og personal, men lang og relevant erfaring veier opp for formell utdannelse
- gode systemkunnskaper
- flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
For å lykkes og trives i rollen må du være nøyaktig, selvstendig og faglig trygg. Du må ha evne til å dykke ned i detaljene, men også kunne løfte blikket. Det er viktig at du kan yte god service både internt og eksternt. At du er positiv og løsningsorientert, tydelig og initiativrik er viktige suksesskriterier. Det samme er evnen til å kunne kommunisere og samarbeide effektivt og godt.
Vi tilbyr:
En selvstendig stilling hvor du får god mulighet til å være med å påvirke utviklingen av lønnsfunksjonen. Trivelig arbeidsmiljø med dyktige ansatt og fine moderne kontorer sentralt beliggende i Oslo. Det er gode muligheter for fast stilling for rett kandidat.
For mer informasjon eller spørsmål, vennligst ta kontakt med Helena Weiergang Einerkjær, 957 72 052, eller Camilla Lehne, 930 06 255. Vi ser frem til å høre fra deg!
Søknader behandles fortløpende.